5 Μύθοι για το SEO το 2020

5 Μύθοι για το SEO το 2020 - E-Marketing Clusters

5 Μύθοι για το SEO το 2020

Το SEO το 2020 και η ιστορική ανάδρομή

Το SEO έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Η Google κάνει αλλεπάλληλες ενημερώσεις με στόχο να βελτιώσει το customer experience και να δώσει στους χρήστες την καλύτερη απάντηση στην αναζήτηση τους. Πρόσφατο παράδειρα είναι η ενημέρωση του BERT τον Οκτώβριο, με στόχο να βοηθήσει τη μηχανή αναζήτησης να ερμηνεύει καλύτερα τις αναζητήσεις της φυσικής ροής της γλώσσας. Επίσης η ενημέρωση για την ποικιλομορφία του ιστότοπου τον Ιούνιο, η οποία επικεντρώθηκε στη μείωση των διπλών οργανικών καταχωρίσεων σε SERP για τον ίδιο ιστότοπο.

Ως αποτέλεσμα αυτών των συνεχών τροποποιήσεων, όλοι οι εμπλεκόμενοι με το digital marketing αντιμετωπίζουν την πρόκληση να εκπαιδεύονται οι ίδιοι για κάθε επικαιροποίηση, προσαρμόζοντας την στρατηγική SEO τους αναλόγως, ώστε να αποφύγουν την μείωση της οργανικής κυκλοφορίας (organic traffic).

Ακούγεται σαν πολλή δουλειά; Ε, λοιπόν, είναι!
Η διατήρηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής SEO απαιτεί απόλυτη δέσμευση. Δεδομένου ότι το SEO έχει αλλάξει τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια, είναι δύσκολο να ξέρει κανείς τι είναι ξεπερασμένο, τι είναι σημαντικό, τι θα κάνει ουσιαστική διαφορά και τι είναι απλά χαμένος χρόνος.

Παρακάτω θα δείτε τους 5 πιο συνηθισμένους μύθους και υποθέσεις σχετικά με το πώς λειτουργεί το SEO. Η γνώση του τι ισχύει πραγματικά, θα σας βοηθήσει να μην σπαταλάτε ούτε μια στιγμή σε πράγματα που απλά δεν έχουν σημασία για το SEO το 2020.

5 Μύθοι για το SEO το 2020 - E-Marketing Clusters

1. Οι λέξεις-κλειδιά έχουν μεγαλύτερη σημασία από οτιδήποτε.

Με την αύξηση της κινητής και φωνητικής αναζήτησης, οι ενημερώσεις της Google τα τελευταία 2-3 χρόνια έχουν επικεντρωθεί στην καλύτερη κατανόηση αυτών των νέων τύπων ερωτημάτων μέσω της επεξεργασίας της φυσικής γλώσσας, κυρίως με την ανάπτυξη του Hummingbird το 2013.
Η εισαγωγή αυτού του νέου αλγορίθμου αναζήτησης, που άρχισε να αναλύει φράσεις αντί για λέξεις-κλειδιά, σηματοδότησε την μετατόπιση της αξίας, από την “λέξη-κλειδί” στο “θέμα-κλειδί” (topic).

Όπου πριν από μερικά χρόνια υπήρχαν ίσως 10-20 σημαντικές “λέξεις-κλειδιά”, υπάρχουν τώρα εκατοντάδες ή χιλιάδες παραλλαγές μακριάς ουράς (long-tail keywords). Αυτές οι αναζητήσεις γίνονται τακτικά μέσα σε ένα θέμα και αλλάζουν με βάση την τοποθεσία. Με λίγα λόγια δεν είναι πλέον αρκετό το να κυριαρχείτε σε κάποιες συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά για την επίτευξη αποτελεσμάτων.

Αντί της εμμονής στις λέξεις-κλειδιά, συνιστούμε να δημιουργήσετε μια στρατηγική συμπλέγματος θεμάτων (topic cluster strategy). Αυτή η προσέγγιση δημιουργίας περιεχομένου, αποδεικνύει ότι έχετε βαθιά γνώση του αντικειμένου και έχει ως αποτέλεσμα να σας εμφανίζει στις αναζητήσεις, ανεξάρτητα από τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες.

5 Μύθοι για το SEO το 2020 - E-Marketing Clusters

2. Η κατοχή ενός ασφαλούς δικτυακού τόπου δεν είναι σημαντική για SEO

Έχετε παρατηρήσει ποτέ ότι ορισμένες διευθύνσεις URL ξεκινούν με “http: //” ενώ άλλοι αρχίζουν με “https: //”;
Το πρόσθετο “s” σημαίνει ότι η σύνδεσή σας στον ιστότοπο είναι κρυπτογραφημένη, οπότε οι hackers δεν μπορούν να παρακολουθήσουν κανένα από τα δεδομένα σας. Η τεχνολογία που εξουσιοδοτεί αυτό το μικρό “s” ονομάζεται SSL, το οποίο σημαίνει Secure Sockets Layer.

Τον Αύγουστο του 2014, η Google ανήγγειλε ότι είχε αρχίσει να χρησιμοποιεί το HTTPS ως σήμα στους αλγόριθμους ταξινόμησης. Εκείνη την εποχή, αυτό σήμαινε ότι εάν ο ιστότοπός σας εξακολουθεί να βασίζεται σε πρότυπο HTTP, οι βαθμολογίες σας θα μπορούσαν να υποβαθμιστούν.
Στη συνέχεια, τον Οκτώβριο του 2017, η Google κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση του δημοφιλούς προγράμματος περιήγησης Chrome της, έκδοση 62.
Προς το παρόν, προειδοποίησε τους χρήστες ότι αν η σελίδα τους δεν είχε SSL, οι επισκέπτες θα βλέπουν μια ετικέτα “not secure” (“μη ασφαλής”) παράλληλα με τη διεύθυνση URL. Αυτή η ετικέτα άρχισε να κυκλοφορεί τον Ιούλιο του 2018.

Από τη σκοπιά του SEO, η Google έχει δηλώσει δημοσίως ότι δύο ιστότοποι οι οποίοι είναι κατά τα άλλα ίσοι στα αποτελέσματα αναζήτησης, αν ο ένας έχει SSL, θα λάβει μια ελαφριά ώθηση.
Για να μην αναφέρουμε, ότι το 85% των ανθρώπων δήλωσαν ότι δεν θα συνεχίσουν να περιηγούνται εάν ένας ιστότοπος δεν είναι ασφαλής, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της HubSpot.

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι υπάρχει ένα σαφές πλεονέκτημα για την ενεργοποίηση-SSL στον ιστότοπό σας.

5 Μύθοι για το SEO το 2020 - E-Marketing Clusters

3. Το βίντεο δεν ωφελεί στο SEO

Δεδομένου ότι το YouTube είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, δεν χρειάζεται άλλο επιχείρημα για το ότι αυτός είναι σίγουρα ένας ακόμα μύθος.
Το να έχετε περιεχόμενο (video) στο YouTube, είναι ακόμα ένας τρόπος να προσελκύσετε πελάτες και άρα οφείλετε να κάνετε το παν για να βελτιστοποιήσετε την αναζήτηση τους.

Το ισχυρό σύστημα αναζήτησης και ανακάλυψης του YouTube έχει δύο κύριους στόχους:
1) Να διευκολύνει τους θεατές να βρουν σχετικό περιεχόμενο video βάσει των ερωτημάτων τους.
2) Να προωθήσει την μακροπρόθεσμη δέσμευση με την πλατφόρμα.

Με περισσότερες από 400 ώρες βίντεο που μεταφορτώνονται στην πλατφόρμα κάθε λεπτό, οι μηχανές του YouTube εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο για να αναλύσουν και να ταξινομήσουν αυτά τα βίντεο με βάση διάφορους παράγοντες που υπόκεινται συνεχώς σε αλλαγές.
Εάν γνωρίζετε κάποια βασικά πράγματα σχετικά με τις παραδοσιακές βέλτιστες πρακτικές SEO για την ταξινόμηση περιεχομένου στο Google, αυτό το επίπεδο συνεχούς αλλαγής και ασάφειας γύρω από την κατάταξη, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη για εσάς.

Όπως το SEO σελίδας, υπάρχουν πολλά στοιχεία που μπορείτε να βελτιστοποιήσετε στο YouTube για να βοηθήσετε τη μηχανή αναζήτησης να καταλάβει καλύτερα και να ευρετηριάσει τα βίντεό σας.
Τα βίντεο ταξινομούνται με βάση διάφορους παράγοντες, όπως το πόσο καλά ο τίτλος, η περιγραφή και το περιεχόμενο του βίντεο ταιριάζουν με το ερώτημα του θεατή. Εξετάζεται επίσης ποια βίντεο έχουν οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφοσίωση για ένα ερώτημα και πόσο εύκολο είναι για τους θεατές να τα βρουν. Τα αποτελέσματα αναζήτησης δεν είναι απλώς μια λίστα με τα πιο πολυειδωμένα βίντεο για ένα δεδομένο ερώτημα.

Ακολουθεί μια σύντομη λίστα με στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη για τη βελτιστοποίηση στο YouTube:

  • Τίτλοι και περιγραφές βίντεο
  • Κατηγορίες και ετικέτες
  • Αρχεία SRT
  • Μικρογραφίες βίντεο

5 Μύθοι για το SEO το 2020 - E-Marketing Clusters

4. Χρειάζομαι μόνο κυκλοφορία (traffic) από την Google

Η επισκεψιμότητα από μέρη εκτός της Google είναι κρίσιμη για την κατάταξη αναζήτησης της ιστοσελίδας σας. Γιατί; Σκεφτείτε τα αποτελέσματα αναζήτησης σαν ένα διαγωνισμό όπου νικητής είναι αυτός που παίρνει τις περισσότερες ψήφους. Κάθε ιστοσελίδα που συνδέεται με εσάς θεωρείται ως “ψήφος” για τον ιστότοπό σας, γεγονός που καθιστά το περιεχόμενό σας πιο αξιόπιστο στα μάτια της Google. Με τη σειρά του, αυτό θα σας κάνει να ανεβαίνετε πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Έτσι, είναι καλό να γράφετε αναρτήσεις που άλλοι ιστότοποι θα θέλουν να συνδέσουν (hyperlink) στα δικά τους blog. Μπορείτε επίσης να γράψετε αναρτήσεις στις ιστοσελίδες άλλων επιχειρήσεων, που θα συνδέονται με τον ιστοχώρο σας (link back).
Για να κάνετε το blogpost του ιστοτόπου σας περισσότερο συνδεδεμένο, συμπεριλάβετε πολύτιμα στοιχεία ή πληροφορίες, όπως δικά σας δεδομένα, πρωτότυπες σκέψεις, πληροφοριακό υλικό ή άλλα στοιχεία που δεν μπορεί κάποιος να βρει οπουδήποτε αλλού.

Αυτές οι στρατηγικές συνδεσημότητας μπορούν να είναι το κλειδί για την επιτυχία SEO σας, αλλά είναι χρονοβόρες. Ευτυχώς, υπάρχει λογισμικό για αυτό.

5 Μύθοι για το SEO το 2020 - E-Marketing Clusters

5. Το τοπικό SEO δεν έχει σημασία

Αυτός ο μύθος δεν θα μπορούσε παρά να είναι από τους μεγαλύτερους. Αν είστε τοπική επιχείρηση, η βελτιστοποίηση της τοπικής αναζήτησης θα κάνει δύο σημαντικά πράγματα για εσάς:

  • Θα βοηθήσει τους πελάτες σας να σας βρουν.
  • Θα βοηθήσει εσάς να βρείτε άτομα που είναι κοντά σας και είναι πιθανότερο να αγοράσουν από εσάς.

Στην πραγματικότητα, το 46% όλων των αναζητήσεων στην Google αναζητούν τοπικές πληροφορίες. Και το 88% των καταναλωτών που πραγματοποιούν τοπική αναζήτηση στο smartphone τους επισκέπτονται ή καλούν ένα κατάστημα εντός μιας ημέρας.

Για να διασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας εμφανίζεται στις τοπικές αναζητήσεις και παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες στους πελάτες σας, επισκεφθείτε το Google My Business. Αυτό το δωρεάν εργαλείο θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε και να προωθήσετε το επιχειρηματικό προφίλ σας στην Αναζήτηση Google και στους Χάρτες Google.

Και για μια πλήρη λίστα ελέγχου Τοπικής Στρατηγικής SEO, διαβάστε αυτό το άρθρο για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε τοπικό περιεχόμενο, να κερδίσετε κριτικές, να βελτιστοποιήσετε τα κοινωνικά σας κανάλια και πολλά άλλα.

Συμπέρασμα

Τώρα που ξέρετε ποιοι είναι οι συνήθεις μύθοι SEO, ξέρετε τι πρέπει να κάνετε.

Κυρίως όμως, ξέρετε τι δεν πρέπει να κάνετε!

Η κατανόηση της αληθειας του SEO το 2020, θα σας κάνει πιο αποτελεσματικούς στην αύξηση της προσέλκυσης δυνητικών πελατών από οργανική αναζήτηση.

Δωρεάν Website Check-up - E-Marketing Clusters
Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *