Η L’Oréal εξαγοράζει τη ModiFace, τον παγκόσμιο ηγέτη virtual fitting

  • Home
  • Blog
  • Digital Marketing
  • Η L’Oréal εξαγοράζει τη ModiFace, τον παγκόσμιο ηγέτη virtual fitting

Η L’Oréal εξαγοράζει τη ModiFace

Η L’Oréal εξαγοράζει τη ModiFace, τον παγκόσμιο ηγέτη virtual fitting

Η ομάδα της L’Oréal ανακοίνωσε την εξαγορά της ModiFace, μιας μικρής καναδικής εταιρείας που ειδικεύεται στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (AL) και της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) για τη δημιουργία εικονικής δοκιμής (virtual fitting) με προϊόντα ομορφιάς.

Η L’Oréal ανακοίνωσε αυτή την Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018, την εξαγορά της καναδικής εταιρείας ModiFace, που ειδικεύεται στην επαυξημένη πραγματικότητα. Η ModiFace ιδρύθηκε το 2007 στο Τορόντο από τον Parham Aarabi για να εμπορευτεί την αυτόματη ανάλυση και τις τεχνολογίες εικονικής τροποποίησης προσώπου, που ανέπτυξε στο Stanford και στο Πανεπιστήμιο του Τορόντο. Η εταιρεία επικεντρώθηκε άμεσα στην γυναικεία ομορφιά και κατάφερε να εδραιωθεί ως παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα, με περισσότερες από τριάντα διακρίσεις ευρεσιτεχνίας.

Προσφέρει λύσεις εικονικής δοκιμής για το δέρμα, τα μάτια ή τα μαλλιά με βάση την 3D ανάλυση των προσώπων και μια τεχνική παρακολούθησης των κινήσεων του προσώπου σε πραγματικό χρόνο για πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Τα προϊόντα της χρησιμοποιούνται σήμερα από περισσότερα από 70 σημαντικά εμπορικά σήματα στη βιομηχανία καλλυντικών, αλλά και από τη Samsung στα smartphones Galaxy S9 (Bixby Vision).

 

Η L’ORÉAL αυξάνει τις παροχές

Η τεχνογνωσία στον συγκεκριμένο τομέα της ομορφιάς έχει κατακτήσει τον όμιλο L’Oréal, μόλις δύο μήνες μετά την ανακοίνωση της πρώτης εταιρικής σχέσης με ένα από τα εμπορικά σήματα της. “Αυτή είναι η πρώτη φορά που έχουμε αγοράσει μια καθαρά τεχνολογική εταιρεία”, λέει η Lubomira Rochet, Διευθύνων Σύμβουλος Ψηφιακών Υπηρεσιών της L’Oréal. Η εξαγορά αυτή σηματοδοτεί την αρχή της δεύτερης φάσης της ψηφιακής εξέλιξης του ομίλου, μετά από μια πρώτη φάση που επικεντρώνεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην omnichannel προσέγγιση marketing.

Η ομάδα θέλει να ενδυναμωθεί από άποψη τεχνολογικής καινοτομίας και υπηρεσιών, διότι εκεί βρίσκεται το μέλλον αυτής της βιομηχανίας. “Είναι επιτακτική ανάγκη σήμερα να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα μείγμα προϊόντων και υπηρεσιών”, συνεχίζει η Lubomira Rochet.

Προς τον εκδημοκρατισμό των υπηρεσιών εικονικής δοκιμής και εικονικής συμβουλευτικής

Οι 70 μηχανικοί και επιστήμονες της ModiFace θα ενσωματώσουν το ψηφιακό τμήμα R&D του ομίλου, το οποίο ονομάζεται Εργοστάσιο Ψηφιακών Υπηρεσιών και λειτουργεί για τα 34 εμπορικά σήματα του. Θα συνεργαστούν με το προηγμένο ερευνητικό εργαστήριο της L’Oréal για να δημιουργήσουν μια υπηρεσία “ομορφιάς” που να υπερβαίνει την εικονική δοκιμή. Θα μπορεί να παρέχει συμβουλές ή να κάνει συστάσεις.

“Θέλουμε να είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας ακόμη και όταν δεν μπορούν να πάνε στο κατάστημα”, λέει η Lubomira Rochet, “Και σε ένα κλασικό περιβάλλον λιανικής πώλησης, αυτές οι τεχνολογίες θα λειτουργούν συμπληρωματικά για τις υπόλοιπες υπηρεσίες”.

Η ευελιξία των τεχνολογιών της ModiFace δεν έχει να κάνει με την εξαγορά της από την L’Oreal. “Οι τεχνολογίες τους μπορούν να ενσωματωθούν παντού”, εξηγεί η Lubomira Rochet, “μπορεί να είναι σε μια ειδική εφαρμογή, όπως το Style My Hair που κάναμε για την L’Oréal Professionnel, αλλά και σε μια ιστοσελίδα, μια επιχείρηση ή ένα κατάστημα”.

Μακροπρόθεσμα, αυτές οι τεχνολογίες θα μπορούσαν να ενσωματωθούν σε οθόνες παρουσίασης στα καταστήματα μέσω συνδεδεμένων οθονών (η L’Oréal συνεργάζεται με την start-up επιχείρηση Memory Mirror) ή μέσω tablet. Το Style My Hair, για παράδειγμα, ήδη χρησιμοποιείται σε κομμωτήρια, επιπλέον, η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για download δωρεάν.

Δωρεάν Ebook Social Media Marketing Strategy 2020 - E-Marketing Clusters
Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *