CRM

CRM

Πιστεύετε ότι ένα λογισμικό CRM αφορά αφορά μόνο τη διαχείριση επαφών;
Ευτυχώς ΟΧΙ
Το CRM διαθέτει εργαλεία που κάνουν εύκολη την καθημερινότητα, οργανώνουν την επικοινωνία και κρατούν ολόκληρη την ομάδα σας επικεντρωμένη στον πελάτη.

CRM - E-Marketing Clusters

1. Διαχειριστείτε όλες τις επικοινωνίες των πελατών σας από ένα ενιαίο φάκελο εισερχόμενων.

Συνδεθείτε και υποστηρίξτε τους πελάτες σας χρησιμοποιώντας δωρεάν εργαλεία ticketing, live-chat (ζωντανή συνομιλία) και κοινόχρηστο email ομάδας.

  • Ticketing
  • Conversations inbox
  • Live chat & chatbots
  • Team email

Το universal inbox (καθολικός φάκελος εισερχόμενων) δίνει σε ολόκληρη την ομάδα σας ένα μέρος για να προβάλει, να διαχειρίζεται και να απαντάει σε κάθε συνομιλία πελατών – ανεξάρτητα από το κανάλι ανταλλαγής μηνυμάτων από το οποίο προήλθε.

Κάθε αρχείο επικοινωνίας με τους πελάτες είναι εύκολα προσβάσιμο μέσα από τα εισερχόμενα, έτσι ώστε να έχετε μια κρυστάλλινη άποψη για κάθε αλληλεπίδραση και το περιβάλλον που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε την πιο χρήσιμη απάντηση.

CRM - E-Marketing Clusters

2. Βοηθήστε τους πελάτες πιο γρήγορα με: tickets, εργαλεία παραγωγικότητας και αναφορές.

Οι πελάτες σας θέλουν γρήγορα απαντήσεις και λύσεις. Βελτιώστε τον χρόνο απόκρισης σας με εργαλεία παραγωγικότητας εξοικονόμησης χρόνου.

Με τα εισιτήρια ( tickets), οργανώνετε και παρακολουθείτε όλα τα θέματα των πελατών σας σε ένα ταμπλό. Στη συνέχεια, δημιουργήστε πρότυπα και απαντήσεις/κονσέρβα για τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις, ώστε να μην χρειάζεται να ξανα δημιουργείτε δύο φορές την ίδια απάντηση.

Και με αναλυτικές αναφορές που δείχνουν τον όγκο των εισιτηρίων, την κατηγορία, τον χρόνο απόκρισης και τον χρόνο αναμονής του πελάτη, θα έχετε όλα τα δεδομένα που χρειάζεστε για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας.

CRM - E-Marketing Clusters
null

Skype ή Κλήση

Κλείστε Ώρα
null

Επικοινωνήστε

Φόρμα Επικοινωνίας