Inbound Marketing

  • Home
  • Inbound Marketing
Inbound Marketing - E-Marketing Clusters

1. Τι είναι το Inbound Marketing;

Το Inbound Marketing είναι μια μεθοδολογία Marketing που προσελκύει πελάτες δημιουργώντας χρήσιμο για αυτούς περιεχόμενο και εμπειρίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Σε αντίθεση με το κλασικό Outbound Marketing που διακόπτει το κοινό σας με ενοχλητικό διαφημιστικό περιεχόμενο, το Inbound Marketing δίνει ακριβώς τις πληροφορίες που ψάχνουν οι πιθανοί πελάτες και λύνει τα προβλήματα που ήδη έχουν.

Inbound Marketing Strategy

Το Inbound Marketing αφορά την παροχή λύσεων και ευκαιριών που έχουν θετικό αντίκτυπο τόσο στους πιθανούς πελάτες σας, όσο και στην επιχείρησή σας. Πως γίνεται αυτό ?

Μια Inbound Marketing Στρατηγική μπορεί να περιλαμβάνει διάφορα κανάλια και τύπους περιεχομένου για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες στον ιστότοπό σας. Αλλά το Inbound Marketing είναι μόνο ένα μέρος μιας ευρείας νέας προσέγγισης στον επιχειρηματικό κόσμο. Είναι το θεμέλιο για την ιδέα ότι δεν αρκεί μόνο να προσελκύσετε τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας, αλλά πρέπει να συνεχίσετε να τους βοηθάτε, να τους υποστηρίζετε και να τους ενδυναμώνετε και αφού γίνουν πελάτες.

Να είσαι πάντα εκεί για να βοηθήσεις τον ήδη ή τον εν δυνάμει πελάτη σου με όποιον τρόπο το επιθυμεί.

Αυτός είναι ο νέος υγιής και αποτελεσματικός τρόπος με τον οποίο μπορεί να αναπτυχθεί η επιχείρησή σας. Να ενώσει και να επικεντρώσει τις ενέργειες του Marketing, των Πωλήσεων και των Υπηρεσιών στο πώς να βοηθάει τους ήδη υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες.

Φιλοσοφία του Μύλου (flywheel)

Πρόκειται για την προσομοίωση της ανάπτυξης της επιχείρησης σας με Μύλο ο οποίος μέσα από την διαδικασία Προσέλκυσης – Εμπλοκής – Ευχαρίστησης (Attract – Engage – Delight) κάνει τον μύλο να γυρίζει συνεχόμενα με ταχύτητα και άρα την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί γρηγορότερα και καλύτερα.

Τι είναι inbound (εισερχόμενο);

Μόλις φτάσουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας, η ομάδα πωλήσεών σας μπορεί να ασχοληθεί μαζί τους χρησιμοποιώντας εργαλεία συνομιλίας όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και chat, προσφέροντας συνεχή αξία καθώς οι πιθανοί πελάτες μαθαίνουν για το brand σας. Στη συνέχεια, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας μπορεί να τους ευχαριστήσει αφότου έχουν γίνει πελάτες – ενεργώντας ως σύμβουλος και εμπειρογνώμονας για το προϊόν σας.

Το inbound είναι μια μέθοδος Προσέλκυσης, Εμπλοκής και Ευχαρίστησης των ανθρώπων/πελατών, που οδηγεί στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης μέσω της αξίας και της εμπιστοσύνης που δημιουργεί στους ανθρώπους.

Καθώς η τεχνολογία αναπτύσσεται, το inbound ακολουθεί μια επιχειρηματική προσέγγιση με ανθρώπινο και εξυπηρετικό χαρακτήρα. Το inbound είναι ένας καλύτερος τρόπος προώθησης, ένας καλύτερος τρόπος πώλησης και ένας καλύτερος τρόπος εξυπηρέτησης των πελατών σας. Επειδή το καλό του πελάτη σημαίνει το καλό της επιχείρησης, η επιχείρησή σας μπορεί με αυτό τον τρόπο να βελτιώνεται σταθερά και διαχρονικά.

Δημιουργώντας περιεχόμενο που έχει σχεδιαστεί για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και των αναγκών των ιδανικών πελατών σας, προσελκύετε κατάλληλους εν δυνάμει πελάτες και δημιουργείτε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία για την επιχείρησή σας.

2. Inbound Marketing Strategies

Αυτές οι στρατηγικές θα σας βοηθήσουν να εμπορευτείτε αποτελεσματικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, στο κοινό-στόχο με την μέθοδο του Inbound. Παρακάτω, θα δείτε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες στρατηγικές για κάθε Inbound στάδιο: Προσέλκυσης, Εμπλοκής και Ευχαρίστησης των καταναλωτών, ώστε η επιχείρησή σας να αναπτυχθεί καλύτερα.

Στρατηγικές Προσέλκυσης (Attracting Strategies)

Οι Inbound στρατηγικές μάρκετινγκ που προσελκύουν το κοινό-στόχο σας και την προκαθορισμένη περσόνα αγοραστή, συνδέονται με τη δημιουργία και την ανάπτυξη περιεχομένου.

Για να προσεγγίσετε το κοινό σας, ξεκινήστε δημιουργώντας και δημοσιεύοντας περιεχόμενο – όπως άρθρα blog, προσφορές περιεχομένου και social media – που προσφέρουν αξία. Για παράδειγμα έναν οδηγό για τον τρόπο χρήσης του προϊόντος σας, πληροφορίες σχετικά με την λύση που μπορεί να προσφέρει το προιόν σας, τις μαρτυρίες πελατών και λεπτομέρειες σχετικά με προσφορές ή εκπτώσεις.

Για να προσελκύσετε τα μέλη του ακροατηρίου σας σε ένα βαθύτερο επίπεδο μέσω του Inbound Marketing, βελτιστοποιήστε όλο αυτό το περιεχόμενο με μια στρατηγική SEO. Μια στρατηγική SEO θα απαιτεί να στοχεύετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, τις λύσεις που δίνετε για τους πελάτες και τους τρόπους με τους οποίους βοηθάτε το κοινό σας.

Αυτό θα επιτρέψει στο περιεχόμενό σας και τις πληροφορίες σας να εμφανίζονται οργανικά στη σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) για τα άτομα που αναζητούν αυτές τις πληροφορίες – γνωστό και ως κοινό-στόχο σας ή τους κατάλληλους πελάτες για την επιχείρησή σας.

Στρατηγικές Εμπλοκής (Engaging Strategies)

Όταν χρησιμοποιείτε inbound στρατηγικές για να προσελκύσετε το κοινό σας, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε και ασχολείστε με τους εν δυνάμει πελάτες και τους ήδη πελάτες σας, με τρόπο που τους κάνει να θέλουν να δημιουργήσουν μακροχρόνιες σχέσεις μαζί σας. Όταν χρησιμοποιείτε αυτές τις στρατηγικές εμπλοκής, εισάγετε πληροφορίες σχετικά με την αξία που μπορείτε να τους παρέχετε.

Οι συγκεκριμένες στρατηγικές εμπλοκής μπορεί να περιλαμβάνουν τον τρόπο αντιμετώπισης και διαχείρισης των εν δυνάμει πελατών, την στιγμή που κάνουν την πρώτη επαφή μαζί σας. Εστιάστε στον τρόπο με τον οποίο η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας τους υποδέχεται και βεβαιωθείτε ότι όλη η ομάδα σας είναι προσανατολισμένη στο να βρίσκει λύσεις για τους πελάτες σας κι όχι στο να πουλάει απλώς τα προϊόντα σας. Αυτό θα διασφαλίσει ότι όλες οι πωλήσεις τελειώνουν σε αμοιβαία επωφελείς συμφωνίες και για τους πελάτες και για την επιχείρησή σας – πράγμα που σημαίνει ότι προσφέρετε αξία στο προκαθορισμένο προφίλ πελατών.

Στρατηγικές Ευχαρίστησης (Delighting Strategies)

Οι inbound στρατηγικές διασφαλίζουν ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι, ικανοποιημένοι και υποστηρίζονται πολύ καιρό μετά την αγορά τους. Αυτές οι στρατηγικές έχουν ως αποτέλεσμα, τα μέλη της ομάδας σας να γίνονται σύμβουλοι και εμπειρογνώμονες που βοηθούν τους πελάτες κάθε στιγμή.

Η ενσωμάτωση προσεκτικών, έγκαιρων chatbots και ερευνών για τη βοήθεια, την υποστήριξη και την απαίτηση feedback από τους πελάτες, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ευχαριστήσετε αυτούς τους ανθρώπους. Bots και οι έρευνες θα πρέπει να μοιράζονται σε συγκεκριμένα χρονικά σημεία καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού του πελάτη, ώστε να διασφαλίζεται ότι έχουν νόημα και έχουν αξία.

Για παράδειγμα, τα chatbots μπορεί να βοηθήσουν τους τρέχοντες πελάτες να έρθουν σε επαφή με μια νέα τακτική που έχετε αρχίσει να τους προσφέρετε, από την οποία θα μπορούσαν να επωφεληθούν. Επιπλέον, μια έρευνα ικανοποίησης μπορεί να αποσταλεί 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος ή της υπηρεσίας από τον πελάτη σας για να λάβετε τα σχόλιά του και να βελτιώσετε το προιόν ή την υπηρεσία σας.

Η ακρόαση των κοινωνικών μέσων είναι μια άλλη σημαντική στρατηγική όσον αφορά την ευχαρίστηση των πελατών. Οι ακόλουθοι σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να κάνουν σχόλια, ερωτήσεις ή να μοιραστούν την εμπειρία τους από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Απαντήστε σε αυτές τις αλληλεπιδράσεις με πληροφορίες που βοηθούν, υποστηρίζουν και ενθαρρύνουν τους οπαδούς σας, γιατί αυτό δείχνει ότι ακούτε και ενδιαφέρεστε για αυτούς.

Τέλος, μια Inbound Στρατηγική Ευχαρίστησης των πελατών είναι αυτή που βοηθά και υποστηρίζει τους πελάτες σε κάθε περίπτωση, ανεξάρτητα από το αν η επιχείρησή σας κερδίζει κάτι την δεδομένη στιγμή. Να θυμάστε ότι ένας ευχαριστημένος πελάτης γίνεται πρέσβης και υποστηρικτής της μάρκας, άρα πρέπει πάντα να χειρίζεται με προσοχή όλες τις αλληλεπιδράσεις με πελάτες, τόσο τις σημαντικές, όσο και τις ασήμαντες.

Ελάτε να μιλήσουμε για το τι μπορεί να κάνει το Inbound Marketing για να αυξήσει τον ρυθμό ανάπτυξης της επιχείρησης σας

null

Skype ή Κλήση

Κλείστε Ώρα
null

Επικοινωνήστε

Φόρμα Επικοινωνίας