20 Νοεμβρίου 2015

Inbound Marketing

Inbound Marketing Banner

 

Digital Marketing Strategy

Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας ?

Το μονοπάτι είναι ξεκάθαρο:

Αποκτήστε περισσότερη επισκεψιμότητα (στο website σας).
Αποκτήστε εν δυνάμει πελάτες (Leads).
Αποκτήστε πωλήσεις

Η επιχείρηση σας διαθέτει μια σαφώς καθορισμένη Στρατηγική Digital Marketing;

Η Στρατηγική Digital Marketing είναι απαραίτητη εάν θέλει κανείς να επωφεληθεί από τις αυξανόμενες ευκαιρίες στο Internet, αλλά πολλές εταιρείες δεν έχουν ακόμα !

Θέλετε να αποκτήστε εν δυνάμει πελάτες για την επιχείρησή σας από ψηφιακά κανάλια, όπως οι μηχανές αναζήτησης, το email marketing και τα social media; Εξαιρετικά !
Χρειάζεστε μια Στρατηγική Digital Marketing την οποία μπορούμε να δημιουργήσουμε για εσάς, που να κάνει ακριβώς αυτό.

Πώς λειτουργεί ?

Χρησιμοποιούμε την μέθοδο HOLCS™ * για να δημιουργήσουμε ένα προσαρμοσμένο Digital Marketing Plan για εσάς, το οποίο να βασίζεται στους επιχειρηματικούς σας στόχους. Στη συνέχεια, εκτελούμε το σχέδιο σε μηνιαία βάση.

Brand Control

Το Brand σας είναι το πιο σημαντικό περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης σας.
Η αποστολή σαφών μηνυμάτων, τα οποία είναι συνεπή ως προς το Brand σας και είναι κοινά σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και τις αισθήσεις στις οποίες απευθύνονται (οπτικό, ακουστικό κτλ), συμβάλλει στην καλύτερη και πιο αποτελεσματική επικοινωνία.

Attraction Net

Δημιουργία ενός Επιλεκτικού Ιστού Προσέλκυσης (Attraction Net) με στόχο την ποιοτική κίνηση προς την ιστοσελίδα σας και την αποφυγή σπατάλης χρόνου και πόρων. Αυτό επιτυγχάνεται με την παροχή προς τους δυνητικούς σας πελάτες, χρήσιμου περιεχομένου σε απόλυτη συνοχή με το Brand σας.

Convert & Conclude

Γνωρίστε τους δυνητικούς σας πελάτες και συνδεθείτε μαζί τους. Ξεκινήστε την αλληλεπίδραση με τους σας  μελλοντικούς σας πελάτες, δίνοντας τους ατομικά το σωστό δρόμο για να ολοκληρώσουν την αγορά του προιόντος/υπηρεσίας σας.

Charm

Για να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε πιστούς πελάτες, θα πρέπει να τους "γοητεύσετε" (Charm). Το να αγαπήσει κάποιος το Brand σας και να του είναι πιστός, είναι το αποτέλεσμα τόσο του σωστού Branding όσο και του E-Marketing. Στόχος είναι : οι πελάτες να λατρεύουν το Brand σας και εσείς να ξέρετε τι ακριβώς θέλουν.

* (HOLCS : Holistic Online Communication Strategy™)

Τα εργαλεία :

  • Search Engine Optimization (SEO)
  • Content Marketing (Blogging & Article Writing)
  • Downloadable Content Offerings (eBooks, Whitepapers, Webinars)
  • Email Marketing
  • Social Media Marketing
  • Pay-Per-Click (PPC) Marketing
  • Video Production
  • Website Design A/B Testing
  • Landing Page Strategy
  • Call-To-Action Strategy
  • Link Building/Earning
  • Infographic Design
  • Marketing Automation
  • Lead Nurture Strategy

Content Marketing

Μυστικό συστατικό για την επιτυχία σας!

Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από υπερβολική έκθεση σε πληροφορία, εικόνες και μηνύματα παντός είδους που κατακλύζουν κάθε κανάλι επικοινωνίας.
Οι καταναλωτές του 21ου αιώνα έχουν κλείσει ερμητικά την πόρτα στην κλασική διαφήμιση και αντιδρούν αρνητικά ακόμα και στην υποψία ότι κάποιος προσπαθεί να εισβάλει στον προσωπικό τους χώρο με στόχο να τους πουλήσει.
Τι προτείνει λοιπόν το σύγχρονο Marketing ? Η λύση είναι να προσελκύσουμε τον υποψήφιο πελάτη και αφού έρθει οικειοθελώς προς την επιχείρηση (Brand) μας να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις που θα τον οδηγήσουν να γίνει πιστός πελάτης.
Η προσέλκυση του πελάτη επιτυγχάνεται με την την δημιουργία και διανομή χρήσιμου περιεχομένου.
Το Content marketing είναι το θεμέλιο κάθε αξιόλογης στρατηγικής social media, SEO, λέξης-κλειδί και inbound marketing.

Είναι το μυστικό συστατικό μας που μπορεί να σας φέρει μπροστά από τον ανταγωνισμό σας.

Τα εργαλεία :

  • Blog design / WordPress
  • WordPress training
  • Blogging
  • Landing pages
  • Copywriting
  • Social Media
  • Ebooks
  • White Papers
  • Press Release
  • Email Marketing

Email Marketing

Κρατήστε τους οπαδούς και τους πελάτες σας σε επαφή !

Στις μέρες μας, δεν είναι αρκετό να δημοσιεύσετε ένα blog post ελπίζοντας ότι το κοινό σας θα πάρει το μήνυμα. Μόνο με ένα Newsletter, που εστάλη στo βέλτιστο χρόνο, θα βεβαιωθείτε εάν το μήνυμά σας θα ακουστεί.

Είτε θέλετε να προωθήσετε μια προσφορά, είτε απλώς να υπενθυμίσετε στους πελάτες σας την μάρκας σας, η E-Marketing Clusters μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική Email Marketing και Marketing Automation που θα ενσωματωθούν με την ιστοσελίδα και το brand σας.

Pay - Per- Click Marketing

Google AdWords : Γνωρίστε τους πιθανούς πελάτες σας όταν ψάχνουν

Μπορούμε να εγκαταστήσουμε ολόκληρη την PPC καμπάνια σας στο Google AdWords και να ανταποκριθούμε στους  PPC στόχους σας. Θα εκτελέσουμε την έρευνα λέξεων-κλειδίων, θα δημιουργήσουμε AdGroups , θα γράψουμε διαφημίσεις, θα σχεδιάσουμε landing pages, θα διαχειριστούμε τα bids και συνεχώς θα βελτιστοποιούμε το Quality Score σας.

Εμείς θα σας βοηθήσουμε να βρείτε τις ισχυρότερους και πιο αποτελεσματικούς όρους αναζήτησης για την επιχείρησή σας, ώστε να φέρουμε περισσότερο και ποιοτικότερο trafic  στο website σας.

Και να θυμάστε ο δρόμος είναι σαφής :
Αποκτήστε περισσότερη επισκεψιμότητα (στο website σας).
Αποκτήστε εν δυνάμει πελάτες (Leads).
Αποκτήστε πωλήσεις.

SEO Strategy (Search Engine Optimization)

Το SEO χτίζει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας !

Τι είναι το SEO;
SEO είναι η διαδικασία που επηρεάζει την προβολή μιας ιστοσελίδας στα μη πληρωμένα αποτελέσματα μιας μηχανής αναζήτησης - που συχνά αναφέρεται ως "οργανικό" αποτελέσματα.

Γιατί είναι σημαντικό;
Σε γενικές γραμμές, η υψηλότερη κατάταξη στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης και η συχνότητα με την οποία ένα website εμφανίζεται στη λίστα αποτελεσμάτων αναζήτησης, οδηγεί στην αύξηση των επισκεπτών από τους χρήστες της μηχανής αναζήτησης.

Θυμηθείτε τη διαδρομή:
Αποκτήστε περισσότερη επισκεψιμότητα (στο website σας).
Αποκτήστε εν δυνάμει πελάτες (Leads).
Αποκτήστε πωλήσεις.

Το SEO και το Content (περιεχόμενο) είναι άρρηκτα συνδεδεμένα

Το ότι το SEO είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το περιεχόμενο, οφείλεται στο γεγονός ότι οι αλγόριθμοι, που έχουν ωριμάσει και είναι πιο έξυπνοι από ποτέ, εξελίσσονται συνεχώς για να εξαλείψουμε το spam και να αναδείξουν το καλύτερο περιεχόμενο.

Στις μέρες μας, το SEO δεν είναι ένα ενιαίο σχέδιο ούτε ένα παιχνίδι με ένα "one man show". Το SEO είναι πια τόσο πολύπλοκο και δυναμικό, ώστε για να μπει κανείς στο παιχνίδι, θα πρέπει να είναι έτοιμος να δεσμευτεί με ένα μηνιαίο προϋπολογισμό και μια συστηματική προσέγγιση. Το να φτάσει κανείς στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης και να παραμείνει εκεί, απαιτεί μια αφοσιωμένη ομάδα WEB και SEO επαγγελματιών.

Το SEO είναι σήμερα πολύ περισσότερα από το on-page (βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας),  links και λέξεις-κλειδιά. Μια SEO στρατηγική περιλαμβάνει τώρα τις δραστηριότητες που συνδέονται με το trafic (κίνηση) της ιστοσελίδας, όπως το email marketing, social media sharing, διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) και το αξιόλογο περιεχόμενο (content) της στρατηγικής. Ενσωματώνει την καλύτερη εμπλοκή με στοιχεία όπως o σχεδιασμός της εμπειρίας του χρήστη ( user experience -UX) και της διεπαφής χρήστη (user interface-UI), τη βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπής (CRO) και την  στρατηγική παρότρυνσης για δράση (CTA). Χρησιμοποιεί μάρκετινγκ περιεχόμενο, blog  post,  landing pages, infographics, βίντεο, on-page ενημερώσεις, PR και ανάλυση λέξεων-κλειδιών.
Και τέλος, η καλύτερη στρατηγική SEO πρέπει να κερδίσei links με ορθόδοξα μέσα, δηλαδή από την ποιότητα του περιεχομένου και τη σχέση προβολής.

Social Media Strategy

Ένας άλλος τρόπος για την οικοδόμηση κυκλοφορίας  (traffic) προς την ιστοσελίδα σας!

Θέλετε να μάθετε πώς να χειρίζεστε με επιτυχία τα Social Media ή προτιμάτε να τα διαχειρίζ'ομαστε εμείς στην θέση σας ;

Για να πετύχει η social media στρατηγική σας θα πρέπει να έχετε 2 πράγματα:

  • Μια στιβαρή μέθοδο ανάλυσης και παρακολούθησης των αποτελεσμάτων
  • Μια στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου που θα οδηγήσουν κλικ προς την ιστοσελίδα σας

Blogging

Ένας άλλος τρόπος για την οικοδόμηση της κυκλοφορίας (traffic) προς την ιστοσελίδα σας!

Κάθε φορά που γράφετε ένα blog post, είναι ένα ακόμη indexed σελίδων στην ιστοσελίδα σας, το οποίο σημαίνει ότι είναι ακόμη μία ευκαιρία για σας να εμφανίζεστε στις μηχανές αναζήτησης και να οδηγηθεί η κυκλοφορία στον ιστοχώρο σας στην οργανική έρευνα.

Το Blogging βοηθά επίσης να σας ανακαλύψουν μέσω των social media. Κάθε φορά που γράφετε ένα blog post, δημιουργείτε περιεχόμενο που οι άνθρωποι μπορούν να μοιραστούν στα κοινωνικά δίκτυα (Twitter, LinkedIn, Facebook, Pinterest) και να εκθέσουν την επιχείρησή σας σε ένα νέο κοινό που μπορεί να μην σας γνωρίζει ακόμη.

Βοηθά στην εδραίωση της εξουσίας (authority).

Τα καλύτερα blogs των επιχειρήσεων απαντάν σε συχνές ερωτήσεις των εν δυνάμει πελατών τους. Αν σταθερά δημιουργείτε περιεχόμενο που είναι χρήσιμο για τον πελάτη-στόχο σας, αυτό θα σας βοηθήσει να καθιερωθείτε ως αρχή (authority) στα μάτια τους.

Οδηγεί σε μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.

Όταν ένα blog post αρχίζει να ανεβαίνει στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, αυτό σημαίνει ότι για μέρες, εβδομάδες, μήνες και  χρόνια, μπορείτε να συνεχίσετε να παίρνετε κυκλοφορία από το εν λόγω blog post. Περίπου το 90% των leads που παράγουμε κάθε μήνα έρχονται από τα blog post που δημοσιεύθηκαν κατά τους προηγούμενους μήνες. Μερικές φορές χρόνια. Αποκαλούμε αυτά τα είδη των blog post "compounding" και περίπου 1 στα 10 blog post είναι  "compounding".

Marketing Automation

Marketing Automation (αυτοματοποίηση Marketing) είναι η χρήση λογισμικού για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών μάρκετινγκ, όπως η κατηγοριοποίηση των πελατών, των πελατών ενοποίησης δεδομένων και διαχείρισης καμπάνιας.
Η χρήση της Aυτοματοποίησης Marketing κάνει τις διαδικασίες που θα έπρεπε διαφορετικά να εκτελούνται με το χέρι, πολύ πιο αποτελεσματική και καθιστά δυνατή την εισαγωγή νέων διαδικασιών. Η Aυτοματοποίηση Marketing είναι αναπόσπαστο στοιχείο της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.
Η Aυτοματοποίηση Marketing καθιστά ευκολότερο το να στείλετε προσωποποιημένα, 1: 1 στοχευμένα μηνύματα. Με άλλα λόγια, η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ κάνει την επικοινωνία πιο δυνατή.
Όταν αυτοματοποιήσετε το Marketing σας, μπορείτε να επικεντρωθείτε περισσότερο στην ποιότητα των καμπανιών σας και των μηνυμάτων σας.
Η Aυτοματοποίηση Marketing δίνει στην ομάδα σας τη δυνατότητα να προσθέσετε περισσότερες προσωπικές πινελιές στην καμπάνια σας - με τη συλλογή δεδομένων σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τους στόχους των εν δυνάμει πελατών, μπορείτε να κάνετε μελλοντικές προσφορές  πιο εξατομικευμένες και άρα πιο δελεαστικές για τους πελάτες σας.

Στην E-Marketing Clusters μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε την πιο κατάλληλη λύση για την επιχείρηση σας.

Lead Management

Γνωρίζατε ότι τουλάχιστον το 50% των leads (εν δυνάμει πελατών) σας δεν είναι έτοιμο για πωλήσεις μετά την πρώτη επαφή τους στην ιστοσελίδα σας;

Στην πραγματικότητα, η έρευνα από Gleanster δείχνει ότι, ακόμη και όταν πρόκειται για ποιοτικά leads, περισσότερο από το 50% αυτών, δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν την ημέρα της πρώτης επαφής στον ιστότοπό σας. Κάνατε πολλή δουλειά στην προσέλκυση των leads και το πώς θα τα διαχειριστείτε μετά την πρώτη τους επαφή, θα καθορίσει αν ο χρόνος που δαπανήθηκε άξιζε.

Πώς μπορεί να σας βοηθήσει η διαχείριση των leads ;

  • Η διαχείριση των leads (εν δυνάμει πελατών), σας βοηθά να φιλτράρετε τα μη ποιοτικά  leads και να κατανοήσετε καλύτερα τον κύκλο της αγοράς των ποιοτικών σας  leads.
  • Η διαχείριση των leads (εν δυνάμει πελατών) σας δίνει τη δυνατότητα να προσδιορίσει ποιο περιεχόμενο και ποια κανάλια έφεραν τους υποψήφιους πελάτες σας, ώστε να μπορείτε να επικεντρώσετε τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και το χρόνο σας σε αυτά.
  • Σε ένα ιδανικό σύστημα διαχείρισης, το περιεχόμενο που πρέπει να δημιουργήσετε, πρέπει να είναι στοχευμένο και ανάλογο με τα ενδιαφέροντά των leads σας.

CMS (Content Management System)

Ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) είναι ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας. Το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) είναι κρίσιμο για την επιτυχία κάθε ιστοσελίδα και όμως πολλές επιχειρήσεις δεν είναι εξοικειωμένες με την τεχνολογία αυτή.

Καλύπτει τον πλήρη κύκλο των σελίδων στον ιστότοπό σας, από την παροχή απλών εργαλείων για τη δημιουργία του περιεχομένου, μέσα από εκδόσεις, και τελικά να την αρχειοθέτηση.
Παρέχει επίσης τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τη δομή του χώρου, την εμφάνιση των δημοσιευμένων σελίδων και την πλοήγηση που παρέχετε στους χρήστες.

Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα από επιχειρηματικά οφέλη που μπορούν να αποκτηθούν με την εφαρμογή ενός CMS, συμπεριλαμβανομένων:

  • απλουστευμένη διαδικασία συγγραφής
  • ταχύτερος χρόνος ολοκλήρωσης για νέες σελίδες και αλλαγές
  • μεγαλύτερη συνοχή
  • βελτιωμένη πλοήγηση στο site
  • αυξημένη ευελιξία της ιστοσελίδας
  • υποστήριξη της αποκεντρωμένης σύνταξης
  • αυξημένη ασφάλεια
  • περιορισμό της αλληλεπικάλυψης των πληροφοριών
  • μεγαλύτερη ικανότητα για ανάπτυξη
  • το κόστος συντήρησης της ιστοσελίδας μειώνεται

Το CMS μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση των πωλήσεων, την αύξηση της ικανοποίησης των χρηστών, ή να βοηθήσει στην επικοινωνία
με το κοινό.

CRM (Customer Relationship Management)

Ο τρόπος για να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας και να εξασφαλισθεί η ανάπτυξη!

Το CRM, ή διαχείριση πελατειακών σχέσεων, αναφέρεται σε λογισμικό που επιτρέπει στις εταιρείες να παρακολουθούν κάθε αλληλεπίδραση με τους σημερινούς και μελλοντικούς πελάτες.
Το Marketing χρησιμοποιεί συχνά ένα CRM για να εξασφαλιστεί ότι οδηγεί τα ιδανικά leads στις πωλήσεις - μια βασική πτυχή της ανάπτυξης μιας ισχυρής σχέσης με την ομάδα πωλήσεων. Από την πλευρά των πωλήσεων, το να έχει όλο το ιστορικό του πιθανού πελάτη, σε ένα μέρος μειώνει τον χρόνο και βελτιώνει την παραγωγικότητα.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το CRM αντί για ένα φύλλο Excel για να παρακολουθείτε ποιοι είναι οι πελάτες σας και να κάνετε σημειώσεις σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις σας μαζί τους;
Η μη αυτόματη παρακολούθηση μερικών πιθανών πελατών είναι εφικτή, αλλά από ένα ορισμένο σημείο και μετά, θα πρέπει κανείς να δαπανά όλη την ημέρα κάνοντας αυτό, αντί να "τρέχει" την επιχείρησή.

Αν έχετε μια επιχείρηση και προτίθεστε να συνεχίσετε να αναπτύσσεστε, θα πρέπει να πάρετε ένα CRM. Η επιτυχία σας εξαρτάται από την ικανότητα σας να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας. Γνωρίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερα για αυτούς και τις ανάγκες τους, σας βοηθά να απαντάτε με ταχύτητα στα ερωτήματα τους, να επιλύετε γρήγορα τα προβλήματα τους και παρέχοντας εξατομικευμένη εμπειρία κατά την οποία ο πελάτης αισθάνεται ιδιαίτερος, θα σας βοηθήσει να τον ευχαριστήσετε και τελικά να αναπτυχθείτε.