Νέο Facebook Chat Plugin για Αύξηση Πωλήσεων

Νέο Facebook Chat Plugin για Αύξηση Πωλήσεων - E-Marketing Clusters

Νέο Facebook Chat Plugin για Αύξηση Πωλήσεων

Το Facebook εγκαινιάζει το νέο update για το Facebook Chat Plugin, για να προσεγγίσει πελάτες εκτός Facebook!
Το Facebook θέλοντας να διευκολύνει τις επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν την υπηρεσία Messenger στους δικούς τους ιστότοπους δημιούργησε ένα νέο chat plugin που αλλάζει το τοπίο.

Νέο Facebook Chat Plugin για Αύξηση Πωλήσεων - E-Marketing Clusters

Η ιστορία του Facebook Messenger chat plugin

Το πρώτο chat plugin του Messenger παρουσιάστηκε το 2017 για πρώτη φορά, ως μια νέα προσθήκη συνομιλίας πελατών που επέτρεπε στους πελάτες να μιλούν απευθείας με μια επιχείρηση στον ιστότοπο της επιχείρησης, χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Messenger. Ωστόσο, αυτή η προσθήκη απαιτούσε από τους επισκέπτες του ιστότοπου να συνδεθούν στο Facebook, περιορίζοντας την υιοθέτηση του chat plugin.

Η ανεπάρκεια του παλιού chat plugin

Η προηγούμενη έκδοση του chat plugin μπορεί να είχε λειτουργήσει για μικρότερες επιχειρήσεις που δεν μπορούσαν να αντέξουν οικονομικά μια πιο ισχυρή υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας, αλλά περιόριζε την ικανότητα των πελατών να αλληλεπιδρούν.

1. Αδυναμία επικοινωνίας υπό συνθήκες.
Δυστυχώς για τις επιχειρήσεις το εν λόγω εργαλείο ήταν ανεπαρκές όταν:

  • Οι πελάτες δεν χρησιμοποιούσαν το Facebook
  • Οι πελάτες δεν μπορούσαν να θυμηθούν τον κωδικό πρόσβασής τους στον λογαριασμό τους στο Facebook
  • Οι πελάτες επισκέπτονταν τον ιστότοπο από διαφορετική συσκευή από τη δική τους και άρα μην έχοντας πρόσβαση στον λογαριασμό τους στο Facebook,

δεν θα μπορούσαν να συνομιλήσουν με την επιχείρηση σε καμία από αυτές τις περιπτώσεις!

2. Αδυναμία επικοινωνίας από απόφαση του πελάτη
Κάποιοι πελάτες που μπορεί απλώς να ήθελαν να υποβάλουν τα ερωτήματά τους πιο ανώνυμα – ανησυχούσαν ότι η επιχείρηση θα συνεχίσει να τους ενοχλεί αργότερα στην εφαρμογή Messenger, ακόμα κι αν δεν ήταν έτοιμοι για μια τέτοια άμεση σχέση. Αυτή η έλλειψη προστασίας της ανωνυμίας του πελάτη, οδηγούσε πολλούς πελάτες στο να μην το χρησιμοποιούν.

Νέο Facebook Chat Plugin για Αύξηση Πωλήσεων - E-Marketing Clusters

Η νέα πραγματικότητα

Η ενημερωμένη προσθήκη θα επιτρέπει πλέον στους πελάτες να μιλούν σε επιχειρήσεις χωρίς να είναι συνδεδεμένοι, λέει το Facebook. Αντ ‘αυτού, θα είναι διαθέσιμη μια επιλογή “συνέχεια ως επισκέπτης”. Ωστόσο, από την πλευρά της επιχείρησης, θα εξακολουθούν να μπορούν να χρησιμοποιούν όλα τα εργαλεία για τη διαχείριση των συνομιλιών τους με αυτούς τους διαδικτυακούς χρήστες, είτε είναι συνδεδεμένοι είτε όχι.

Η ενημέρωση θα φέρει επίσης μια επανασχεδιασμένη εμφάνιση και αίσθηση για το πρόσθετο, το οποίο ισχυρίζεται το Facebook είχε ως αποτέλεσμα αύξηση 45% στις συζητήσεις πελατών με επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια των δοκιμών του.
Ωστόσο, σε κάποιο βαθμό, αυτή η αύξηση μπορεί να αποδοθεί εν μέρει στην αύξηση των πελατών που πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου λόγω της πανδημίας του κοροναϊού, όχι μόνο χάρη στην ύπαρξη του καλύτερου Messenger chat plugin.

Τέλος η εγκατάσταση του plugin γίνεται πιο εύκολη από ποτέ, επιτρέποντας όπως επισημαίνει το Facebook, να είναι εφικτή ακόμα και από τις ίδιες τις επιχειρήσεις.

Τα ερωτηματικά

Το Facebook υπαινίσσεται ότι η απαίτησή του σχετικά με τη σύνδεση ενδέχεται να έχει περιορισμένη υιοθέτηση του προϊόντος. Οι προγραμματιστές που δημιούργησαν ιστότοπους για πελάτες, για παράδειγμα, ισχυρίστηκαν ότι η προσθήκη δεν ήταν πάντα εύκολη πώληση, καθώς απαιτούσε από την επιχείρηση να προσφέρει κάποιο είδος εναλλακτικής λύσης για τους μη συνδεδεμένους χρήστες.

Συμπέρασμα

Αν και το plugin του Facebook έχει το πλεονέκτημα ότι συνδέεται με το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, όπου πολλές επιχειρήσεις σήμερα έχουν τη δική τους σελίδα για να προσεγγίσουν πελάτες, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει μια σειρά από ανταγωνιστές λογισμικού chat, μεγάλους και μικρούς, συμπεριλαμβανομένων λύσεων από μάρκες όπως HubSpot, Intercom, Zendesk, Zoho και δεκάδες άλλοι.

Αυτές οι ανταγωνιστικές λύσεις προσφέρουν συχνά σημαντικές ενοποιήσεις με άλλες υπηρεσίες που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει η επιχείρηση, όπως CRM, analytics, λογισμικό help desk, εργαλεία για lead generation και άλλα, προκειμένου να φέρει πραγματικά αποτελέσματα σε μια ολοένα και ανταγωνιστικότερη ψηφιακή αγορά.

Για τις μικρές επιχειρήσεις που δεν μπορούσαν να απορροφήσουν το κόστος μιας λύσης για chat που υποστηρίζει integrations, η νέα αλλαγή στο Facebook Messenger chat αποτελεί ένα υπέροχο νέο.

Για όσους ακολουθούν την στρατηγική τακτική της μέγιστης αξιοποίησης του traffic της ιστοσελίδας τους, το νέο chat plugin παραμένει ερασιτεχνική λύση.

Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *