Η Leclerc κυρίαρχη της κατ’ οίκον παράδοσης στο Παρίσι

  • Home
  • Blog
  • Marketing
  • Η Leclerc κυρίαρχη της κατ’ οίκον παράδοσης στο Παρίσι

Η Leclerc κυρίαρχη της κατ’ οίκον παράδοσης στο Παρίσι

Η Leclerc κυρίαρχη της κατ’ οίκον παράδοσης στο Παρίσι - E-Marketing

Η Leclerc αρνήθηκε να συμμαχήσει με την Amazon, καθώς φοβήθηκε να χάσει το brand image της.

Το 2017, η Leclerc έγινε ο κορυφαίος διανομέας τροφίμων στη Γαλλία, ξεπερνώντας την Carrefour, χάρη στις πολύ χαμηλές τιμές. Η εταιρεία σκοπεύει να εκμεταλλευτεί την εικόνα της μάρκας της για να βρει μια θέση στην αγορά του Παρισιού για την νέα υπηρεσία παράδοσης στο σπίτι.

Η υπηρεσία θα ξεκινήσει στις 26 Μαρτίου στους δήμους του βόρειου Παρισιού και από τα μέσα Μαΐου στις νότιες περιοχές χρεώνοντας 15% έως 20% χαμηλότερα απ’ ότι ο ανταγωνισμός, δήλωσε ο Michel-Edouard Leclerc, στο Reuters. Ανπέναντί της θα βρει τα Carrefour, την Casino και τώρα την Amazon.

Brand image - E-Marketing

Ο αμερικανικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου ξεκίνησε την υπηρεσία έκτακτης παράδοσης “Amazon Prime” στο Παρίσι το 2016 και σχεδιάζει να ξεκινήσει και την υπηρεσία Amazon Fresh. Βέβαια, η Amazon θα πρέπει να βρει συμφέρουσες συμφωνίες προμήθειας, και με την τακτική της, ωθεί τον ανταγωνισμό να επιταχύνει την ψηφιακή του μεταμόρφωση.

Brand image - E-Marketing

Η Système U (μια γαλλική εταιρεία λιανικής πώλησης, που έχει στην κατοχή της αρκετές ανεξάρτητες υπεραγορές και σουπερμάρκετ, με έδρα την πόλη Ρανζίς της Γαλλίας και διαθέτει τα εμπορικά σήματα Hyper U, Super U, Marché U και Utile) είναι πέμπτη στον κλάδο και δήλωνει ότι συζητά μια πιθανή συμφωνία, αλλά απέχει ακόμα πολύ από το να οριστικοποιηθεί.

Η Leclerc θα μπορούσε να είχε ήδη φτάσει σε συμφωνία και συνεργασία, ωστόσο, προτίμησε να εγκαταλείψει την συμφωνία με την Amazon, που θα είχε πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο του 2017.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Leclerc, Michel-Edouard, δήλωσε ότι δεν προχώρησε τελικά σε συνεργασία με την Amazon και προτίμησε να αναπτύξει τη δική του στρατηγική διανομής κατ’ οίκον για λόγους marketing. “Εμείς προτιμούμε η διανομές να γίνονται από εμάς αντί να αφήσουμε την Amazon να πάρει την κυριότητα της εμπορικής μας εικόνας”, δήλωσε.

Brand image - E-Marketing

Η Leclerc έθεσε περιθώριο τριών χρόνων για να κερδίσει την κυριαρχία..

“Η Leclerc σκοπεύει να κατακτήσει το Παρίσι με τρόπο omni-channel. Θα μας πάρει τρία χρόνια για να γίνουμε σημαντικοί στην αγορά του Παρισιού”, δήλωσε ο Michel-Edouard Leclerc σε συνέντευξή του στο Reuters. Για τον Michel-Edouard Leclerc, οι στόχοι της Amazon αποτελούν ευκαιρία για τις εταιρείες διανομής. “Η Amazon μας αναγκάζει να αντιδράσουμε, πρέπει να μάθουμε να είμαστε καλοί στην παράδοση προϊόντων και η διαφορά δεν θα είναι η ταχύτητα, αλλά η ποιότητα των προϊόντων”, είπε, συμπληρώνοντας ότι “δεν είναι δεδομένο ότι η Amazon θα ταρακουνήσει τη γαλλική αγορά για πολύ καιρό “.

Ο όμιλος Leclerc έχει 774 καταστήματα, εκ των οποίων 681 στη Γαλλία, με κύκλο εργασιών 37,2 δισ. Ευρώ.

Δωρεάν Ebook Social Media Marketing Strategy 2020 - E-Marketing Clusters
Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.