Τι είναι SEO και τι μπορεί να κάνει;

  • Home
  • Blog
  • SEO
  • Τι είναι SEO και τι μπορεί να κάνει;
Τι είναι SEO και τι μπορεί να κάνει; - E-Marketing Clusters

Τι είναι SEO και τι μπορεί να κάνει;

Το SEO είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης ιστοσελίδων και για τον λόγο αυτό κατέχει υψηλή θέση στο digital marketing. Τι ακριβώς είναι το SEO, τι μπορούμε να πετύχουμε με αυτό και ποιες διαδικασίες και ενέργειες περιλαμβάνονται σε μια στρατηγική SEO;

Μια στρατηγική SEO (η οποία αναφέρεται επίσης ως “SEO approach” – προσέγγιση SEO ή “search engine optimization strategy” – στρατηγική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης) είναι η διαδικασία σχεδιασμού, περιγραφής και εφαρμογής βημάτων που αποσκοπούν στη βελτίωση της κατάταξης της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.

Είναι μια μέθοδος προσέλκυσης επισκεψιμότητας μέσω των «οργανικών» (organic) ή «δωρεάν» (free) αποτελεσμάτων αναζήτησης σε μηχανές αναζήτησης, όπως π.χ η Google, Bing, Gibiru, Yandex, Yahoo κ.λ.π

Google
Bing
Gibiru
Yandex
Yahoo

Με άλλα λόγια: μια στρατηγική SEO είναι η διαδικασία που ακολουθείτε όταν θέλετε να πάρετε περισσότερη οργανική κίνηση.

Όλες οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης κατηγοριοποιούν τις ιστοσελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης που εμφανίζουν, ανάλογα με τη λέξη (keyword) ή φράση (long tail keyword) που χρησιμοποιεί κάθε χρήστης όταν κάνει μια αναζήτηση.

Η ταξινόμηση των σελίδων γίνεται με τη βοήθεια πολύπλοκων αλγορίθμων που λαμβάνουν δεκάδες παράγοντες υπόψιν τους. Ο στόχος των αλγορίθμων αυτών είναι να προσφέρουν τις πιο σχετικές ιστοσελίδες στον κάθε χρήστη των μηχανών αναζήτησης, με βάση την αναζήτηση που πραγματοποιεί, να του προσφέρουν δηλαδή πραγματικά σχετικό με την αναζήτηση περιεχόμενο.

Τι περιλαμβάνει το SEO;

Το Search Engine Optimization περιλαμβάνει όλες τις πρακτικές που θα βοηθήσουν ένα site να αυξήσει την επισκεψιμότητά του από τις μηχανές αναζήτησης. Θα μπορούσαμε να χωρίσουμε τις διάφορες τακτικές SEO σε on-site και off-site.

Τι είναι το on page SEO;

Το on page SEO ή αλλιώς βελτιστοποίηση εντός σελίδας έχει στόχο να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα ενός website, ώστε αυτό να ανέβει στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

Η βελτιστοποίηση εντός σελίδας ή on page SEO είναι η βάση από όπου ξεκινάμε για να δημιουργήσουμε τις απαραίτητες σελίδες προορισμού και το σωστό on page SEO. Το on page SEO είναι υπεύθυνο για το 30% της συνολικής προσπάθειας που απαιτείτε για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης.

Το on page SEO περιλαμβάνει βέλτιστες πρακτικές που έχουν στόχο να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα μιας ιστοσελίδας σε επίπεδο περιεχομένου, δομής, σχεδίασης, αλλά και τεχνικής υλοποίησης. Πιο συγκεκριμένα αφορά:

  • το περιεχόμενο,
  • τους τίτλους της ιστοσελίδας,
  • τα meta keywords,
  • τα meta tags,
  • το τεχνικό SEO,
  • τα εσωτερικά links,
  • τις εικόνες και τα βίντεο,
  • την ταχύτητα φόρτωσης, το domain name κτλ.

Τι είναι το off page SEO;

Το off page SEO λέγεται διαφορετικά και εκτός σελίδας βελτιστοποίηση και έχει να κάνει με όλες εκείνες τις μεθόδους, τις τεχνικές και τις εργασίες που θα πρέπει να γίνουν εκτός της ιστοσελίδας μας ώστε αυτή να μπορέσει να σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης για τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει. Πιο συγκεκριμένα αφορά:

  • backlinks
  • social media signals
  • anchor text
  • authority κτλ

Με τη μεγαλύτερη βαρύτητα να έχουν για το off page SEO τα backlinks, είναι πολύ σημαντικό να χτίζετε ποιοτικά και σχετικά με το site σας backlinks κάθε μήνα.

Το 70% της επιτυχίας οφείλεται στην στρατηγική σας στο SEO, με το κομμάτι που δεν έχουν σχεδόν καμία σχέση με την ιστοσελίδα σας ή τις σελίδες προορισμού σας.

Όσο πιο σημαντικά και σχετικά με το αντικείμενο σας είναι τα sites που έχουν backlinks που δείχνουν προς το δικό σας site, τόσο πιο γρήγορα θα ανεβείτε στις μηχανές αναζήτησης.

Ακόμα και σήμερα, μετά από τόσες αλλαγές στον αλγόριθμο αναζήτησης της Google, την μεγαλύτερη βαρύτητα κατέχουν τα backlinks και θα πρέπει να αποτελούν μέρος κάθε εκστρατείας SEO.

Η συνολική στρατηγική SEO είναι ουσιαστικά η ισορροπία ανάμεσα, στο πόσο «σημαντικό» και «αξιόπιστο» (authority) θεωρείται ένα website από μια μηχανή αναζήτησης και τον όγκο και την ποιότητα του περιεχομένου του.

Ελάτε να δώσουμε στην σελίδα σας την αναγνωρισιμότητα που της αξίζει από τις μηχανές αναζήτησης!

Δωρεάν Website Check-up - E-Marketing Clusters
Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.