Millennials : Μια γενιά διαφορετική από τις άλλες;

Millennials : Μια γενιά διαφορετική από τις άλλες - E-Marketing Clusters

Σύντομα η γενιά των millennials θα αποτελεί την πλειοψηφία εργαζομένων, αν και υπάρχουν αρκετές παρανοήσεις σχετικά με την συγκεκριμένη γενιά. Θεωρείται μια γενιά αδιάφορη για το τρέχον σύστημα και με λιγότερο ενδιαφέρον για τα χρήματα, αλλά περισσότερο για την ουσία της εργασίας τους.

Η γενιά των millennials γοητεύει αλλά και διχάζει. Μια έρευνα που διεξήχθη από τη OpinionWay για την εταιρεία Horoquartz, δείχνει ότι αυτή η γενιά δεν είναι τόσο διαφορετική από τις προηγούμενες όσον αφορά τις επαγγελματικές της προσδοκίες. Για παράδειγμα, επιτυγχάνουν παρόμοια ποσοστά όσον αφορά την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής (97% έναντι 95% για τους άνω των 60), τη σημασία του μισθού (84% έναντι 80% για τις ηλικίες 50- 59) ή την απόκτηση νέων δεξιοτήτων (93% έναντι 87% των εργαζομένων ηλικίας 50 έως 59 ετών).

Εκεί που η γενιά Y ξεχωρίζει από τους προκατόχους της είναι η επιθυμία της για μεγαλύτερη δραστηριοποίηση. Επομένως, το 22% εκτιμά ότι δεν πρέπει να παραμένουν προσκολλημένοι για καιρό στην ίδια επιχείρηση (έναντι 2% για τους άνω των 60 ετών) και το 55% στοχεύει στην τηλε- εργασία (έναντι 41% για τις ηλικίες 50-59)

Millennials : Μια γενιά διαφορετική από τις άλλες - E-Marketing Clusters

Οι νέες γενιές ανατρέπουν τα δεδομένα στο εργασιακό περιβάλλον;

Όχι και τόσο, φέρνουν απλώς μικρές αλλαγές σύμφωνα με την συγκεκριμένη έρευνα, η οποία καταλήγει περισσότερο ότι πρόκειται για εξέλιξη παρά για επανάσταση.

7 λανθασμένες απόψεις σχετικά με τα επαγγελματικά θέλω των millennials

Πολλές έρευνες που αφορούν την εργασία έχουν ήδη δείξει ότι οι προσδοκίες των millennials είναι διαφορετικές από εκείνες των baby boomers. Συνεπώς, υπάρχουν πολλές λανθασμένες απόψεις σχετικά με αυτές τις δύο γενιές. Ότι οι millennials, για παράδειγμα, δεν θεωρούν την δουλειά τους ως ουσιώδες κομμάτι της ταυτότητας τους, προτιμούν ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον παρά έναν μεγάλο μισθό και είναι λιγότερο πειθαρχημένοι από τους πρεσβυτέρους τους. Μια νέα έρευνα σχετικά με το θέμα προσπαθεί να ξεχωρίσει τι είναι αλήθεια και τι ψέμα. Διεξήχθη από την OpinionWay και δείχνει ότι στην πραγματικότητα η αγορά εργασίας θα περάσει από μια φάση εξέλιξης και όχι επανάστασης.

  • Οι millennials ενδιαφέρονται λιγότερο για την αμοιβή τους από τους πρεσβυτέρους τους: λάθος

Η άποψη αυτή είναι γνωστή, οι νεότεροι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην ποιότητα της εργασίας παρά στον μισθό. Ωστόσο, το 84% των ατόμων κάτω των 30 λένε ότι είναι σημαντικό να κερδίσουν "πολλά χρήματα". Το ίδιο ισχύει και για τις ηλικίες 50 έως 59, που το 80% πιστεύει το ίδιο.

  • Θέλουν περισσότερή ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική τους ζωή και την δουλειά τους: λάθος

Τα αποτελέσματα είναι τα ίδια σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Και για τις δύο γενιές είναι θέμα τιμής η ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική ζωή και την εργασία. Το 97% των ηλικιών κάτω των 30 και 50 εώς 59 έχουν αυτή την άποψη ενώ το ποσοστό για τους άνω των 60 ανέρχεται στο 95%.

  • Είναι πιο δραστήριοι από τους πρεσβύτερους τους: αλήθεια

Ενώ το 22% των ατόμων κάτω των 30 ετών θεωρούν ότι δεν πρέπει να παραμείνουν στην ίδια επιχείρηση για περισσότερα από τρία χρόνια, μόνο το 8% των ατόμων ηλικίας 40-49 ετών έχουν την ίδια γνώμη. Το ποσοστό μειώνεται στο 2% για τις ηλικίες άνω των 60. Παρόλα αυτά, οι διαφορές αυτές μπορούν να αποδοθούν στην δυσκολία αλλαγής επαγγελματικού περιβάλλοντος τα τελευταία χρόνια.

  • Δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην ουσία της εργασίας τους: ψέμα

Το αντικείμενο της εργασίας είναι σημαντικό για την γενιά των millennials. Στην πραγματικότητα, η συντριπτική πλειοψηφία του 95%, θεωρεί πολύ σημαντικό να κάνει κάτι χρήσιμο. Το ίδιο αποτέλεσμα, έως ένα σημείο, παρατηρείται και στις ηλικίες 40 και άνω. Το ποσοστό για τις γυναίκες ανέρχεται στο 96% ενώ για τους άνδρες στο 91%.

  • Είναι λιγότερο πειθαρχημένοι: ψέμα

Μία από τις προκαταλήψεις που αφορούν τη γενιά Y είναι ότι συνεχώς θέτει το ερώτημα "Γιατί;" και ότι οι millennials προσπαθούν να κατανοήσουν τον λόγο που χρειάζεται να κάνουν κάτι πρίν το κάνουν. Αντίθετα, οι πρεσβύτεροι τους ήταν πιο "υπάκουοι". Στην πραγματικότητα, το 76% των ατόμων ηλικίας 60 ετών και άνω, θέλουν να γνωρίζουν εκ των προτέρων το σκοπό ενός έργου. Ενώ το ποσοστό για τους κάτω των 30 ετών βρίσκεται στο 61%. Και αν η εμπειρία είναι που κάνει τους εργαζόμενους πιο απαιτητικούς σχετικά με την κατανόηση χρησιμότητας του ζητούμενου έργου;

  • Θέλουν περισσότερο από τους πρεσβύτερους τους να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους: ψέμα

Οι millennials είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με την απόκτηση νέων γνώσεων. Το 93% το θεωρεί σημαντικό αλλά το ποσοστό είναι ίδιο και για τους άνω των 60, το 89% αισθάνεται την ανάγκη για εξέλιξη και εμπλουτισμό δεξιοτήτων. Την ίδια άποψη συμμερίζεται και το 87% των εργαζομένων ηλικίας 50 έως 59 ετών.

  • Ενδιαφέρονται περισσότερο για μια δουλειά εξ αποστάσεως: αλήθεια

Οι προτιμήσεις για τον τρόπο εργασίας διαφέρει από τη μία γενιά στην άλλη, ειδικά όταν πρόκειται για τηλεργασία. Έχει εμφανιστεί μια νέα τάση. Στην ερώτηση "Ιδανικά, θα θέλατε να μπορείτε να δουλεύεται εξ αποστάσεως;" Το 55% των ατόμων κάτω των 30 ετών απαντά καταφατικά έναντι του 41% των εργαζομένων ηλικίας 50 έως 59 ετών. Το ποσοστό ανέρχεται στο 34% για τις ηλικίες 60 και άνω. Το ποσοστό των γυναικών που προτιμούν να εργάζονται εξ αποστάσεως είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο των ανδρών, με το 53% των γυναικών να ενστερνίζονται αυτή την άποψη έναντι του 46% για τους άνδρες.

About Αργυρώ Διαμαντίδου

Η Αργυρώ Διαμαντίδου είναι Web Developer και αρθρογράφος της E-Marketing Clusters.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στα τηλέφωνα +302310813575 και +302109577795
ή επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@e-marketingclusters.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

* Το πλαίσιο ελέγχου GDPR είναι υποχρεωτικό

*

Συμφωνώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.