Τα καλύτερα Live Chat λογισμικά της χρονιάς

Τα καλύτερα Live Chat λογισμικά της χρονιάς - E-Marketing Clusters

Τα καλύτερα Live Chat λογισμικά της χρονιάς

Ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τους ανθρώπους αλλάζει, τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας ζωή. Όταν στέλνουμε μηνύματα κειμένου σε φίλους και email σε συναδέλφους, περιμένουμε μια γρήγορη απάντηση. Και αν στέλνουμε άμεσα μηνύματα σε έναν συνάδελφο ή συζητάμε με την υποστήριξη πελατών στον αγαπημένο μας ιστότοπο, συχνά λαμβάνουμε αμέσως μια απάντηση.

Δεν θα ήταν υπέροχο εάν η ομάδα πωλήσεών σας θα μπορούσε να συνδεθεί με πιθανούς πελάτες με παρόμοιο τρόπο;

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας (Live Chat) σας επιτρέπει να αλληλεπιδράτε με τους επισκέπτες του ιστότοπου σας, καθώς αυτοί εξερευνούν περιεχόμενο ή αναζητούν προϊόντα.
Ανεξάρτητα από το ποιο στάδιο του κύκλου ζωής των πωλήσεων βρίσκονται, το 82% των καταναλωτών αξιολογεί μια “άμεση” απάντηση ως σημαντική ή πολύ σημαντική εάν έχουν μια ερώτηση την στιγμή που σκέφτονται να προβούν σε μια αγορά.

Επιπλέον, πολλές επιλογές λογισμικού ζωντανής συνομιλίας (Live Chat) ενσωματώνονται σε βάσεις δεδομένων CRM όπου μπορούν να συγκεντρωθούν δεδομένα επαφών και μεταγραφές. Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη μετατροπή των leads σε πελάτες και την ενημέρωση διαφόρων τμημάτων της επιχείρησης (δηλαδή πωλήσεις, marketing και εξυπηρέτηση πελατών).

Θα μπορούσε η εταιρεία σας να επωφεληθεί από το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας; Δείτε τα 5 καλύτερα εργαλεία λογισμικού ζωντανής συνομιλίας παρακάτω.

1. HubSpot Live Chat

Βασικά χαρακτηριστικά: Συνεργατικό και προσαρμόσιμο

Τα καλύτερα Live Chat λογισμικά της χρονιάς - E-Marketing Clusters

Αυτό το εργαλείο συνομιλίας σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους επισκέπτες γρήγορα και εύκολα. Επειδή συνδέεται τόσο στενά με το HubSpot CRM, θα γνωρίζετε ακριβώς με ποιον συνομιλείτε και το ιστορικό τους με την εταιρεία σας. Το να έχετε αυτό το πλαίσιο πριν ξεκινήσετε μια συζήτηση διευκολύνει τους υπαλλήλους σας και βελτιώνει την εμπειρία του χρήστη.

Με γνώμονα την εμπειρία των χρηστών, μπορείτε επίσης να προωθήσετε γρήγορα ερωτήματα στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών ή στην ομάδα πωλήσεών σας, ανάλογα με το ποιος είναι υπεύθυνος για αυτήν την απάντηση. Η διαχείριση των εισερχόμενων συνομιλιών γίνεται σε ένα κοινόχρηστο Inbox εισερχόμενων, που μπορεί να χρησιμοποιήσει ολόκληρη η εταιρεία σας για να συνεργαστεί στην γρήγορη διαχείριση εισερχόμενων μηνυμάτων.

Ένα άλλο τεράστιο πλεονέκτημα του HubSpot Live Chat είναι ότι λειτουργεί σε συνδυασμό με αυτοματοποιημένα chatbots. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε στοχευμένα μηνύματα καλωσορίσματος που εμφανίζονται αυτόματα σε διαφορετικές σελίδες του ιστότοπού σας, σε διαφορετικές χρονικές στιγμές.

Επιπλέον, το widget ζωντανής συνομιλίας του HubSpot είναι πλήρως προσαρμόσιμο, ώστε να ταιριάζει με την εμφάνιση και την αίσθηση του ιστότοπού σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε το χρώμα, το όνομα του chatbot, την εικόνα avatar και την τοποθέτηση στη σελίδα.

2. Intercom

Βασικά χαρακτηριστικά: Έξυπνη δρομολόγηση και αξιολόγηση δυνητικού πελάτη (Lead Qualification)

Τα καλύτερα Live Chat λογισμικά της χρονιάς - E-Marketing Clusters

Η Intercom δημιούργησε λογισμικό συνομιλίας ειδικά για πωλήσεις. Μπορείτε να δρομολογήσετε δυνητικούς πελάτες σε συγκεκριμένους πωλητές, να συνεχίσετε να στέλνετε μηνύματα μέσω email και να στοχεύσετε επαφές με βάση τη συμπεριφορά περιήγησής τους. Επιπλέον, ενσωματώνεται με λογισμικό όπως Slack, Zoom, HubSpot και άλλα.

Ως πλατφόρμα συνομιλίας που προσφέρει τόσο chatbots όσο και ζωντανή συνομιλία, η Intercom εστιάζει στη δημιουργία δυνητικών πελατών, στην αφοσίωση των πελατών και στην υποστήριξη των πελατών.

Το καλύτερο χαρακτηριστικό του είναι η έξυπνη δρομολόγηση και η πιστοποίηση δυνητικών πελατών. Η ενδοεπικοινωνία χρησιμοποιεί chatbots για να πληροί αυτόματα τους δυνητικούς πελάτες 24/7, να τα δρομολογεί σε αντιπροσώπους πωλήσεων και να κάνει κράτηση επιδείξεων όταν η ομάδα σας δεν είναι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο.

Επιπλέον, μπορείτε να εξατομικεύσετε περιεχόμενο, να εισαγάγετε προϊόντα, να τμηματοποιήσετε πελάτες και να ενεργοποιήσετε εξερχόμενα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση την ιστοσελίδα στην οποία βρίσκεται ο επισκέπτης σας.

Η ενδοεπικοινωνία υπερέχει επίσης με έξυπνο αυτοματισμό και αυτοεξυπηρέτηση. Εάν ένας πελάτης αναζητά υποστήριξη, μπορεί να κάνει κλικ στη συζήτηση και να αναζητήσει άρθρα στο “Κέντρο βοήθειας” που βρίσκεται απευθείας στη συνομιλία. Αυτό όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία χρήστη, αλλά βοηθά επίσης τους πράκτορές σας να περνούν περισσότερο χρόνο με πελάτες που χρειάζονται περισσότερη βοήθεια.

Αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή για μικρότερες εταιρείες που χρειάζονται τη στρατηγική ζωντανής συνομιλίας για να κλιμακωθούν μαζί τους καθώς μεγαλώνουν.

3. LiveChat

Βασικά χαρακτηριστικά: Sneak Peeks μηνύματα και συνομιλία σε πολλούς ιστότοπους

Τα καλύτερα Live Chat λογισμικά της χρονιάς - E-Marketing Clusters

Το LiveChat θα σας βοηθήσει να μετατρέψετε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε κατάλληλους δυνητικούς πελάτες. Τα βασικά χαρακτηριστικά του LiveChat περιλαμβάνουν μεταγραφές και αρχεία συνομιλίας, πολύγλωσση συνομιλία, ενσωματώσεις λογισμικού και δημιουργία αναφορών.

Μπορείτε να διαχειριστείτε την ομάδα σας με ευκολία παρακολουθώντας τις πωλήσεις ή την απόδοση της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών. Οι διευρυμένες δυνατότητες αναφορών περιλαμβάνουν “ετικέτες συνομιλίας” που σας παρέχουν καλά δεδομένα ώστε να μπορείτε να λαμβάνετε ενημερωμένες αποφάσεις.

Μερικά μοναδικά χαρακτηριστικά του LiveChat περιλαμβάνουν κρυφά (Sneak Peeks) μηνύματα, φόρμες εισιτηρίων και συνομιλία σε πολλούς ιστότοπους. Τα Sneak Peeks μηνύματα επιτρέπουν στους πωλητές σας να βλέπουν τι πληκτρολογούν οι πελάτες προτού στείλουν το μήνυμα. Αυτό τους δίνει περισσότερο χρόνο για να αναπτύξουν μια απάντηση για τον πιθανό πελάτη.

4. Pure Chat

Βασικά χαρακτηριστικά: Δωρεάν πλάνο και συνομιλία σε πολλούς ιστότοπους

Τα καλύτερα Live Chat λογισμικά της χρονιάς - E-Marketing Clusters

Με το PureChat, μπορείτε να ξεκινήσετε δωρεάν με απεριόριστες συνομιλίες και μεταγραφές ιστορικών συνομιλιών. Μπορεί να προσαρμοστεί για να ταιριάζει στην επωνυμία σας και επιτρέπει κονσέρβες απαντήσεων, ώστε να μπορείτε να απαντάτε γρήγορα στους επισκέπτες.

Το PureChat είναι μια εξαιρετική επιλογή επειδή το δωρεάν πρόγραμμα συνομιλίας είναι ολοκληρωμένο. Προσφέρει απεριόριστες συζητήσεις και μεταγραφές, προηγμένη προσαρμογή, ενοποιήσεις με το CRM, ειδοποιήσεις συνομιλίας, κονσέρβες απαντήσεων, πληροφορίες επισκεπτών και ειδοποιήσεις συνομιλίας.

Ωστόσο, τα δωρεάν σχέδιά του δεν περιλαμβάνουν παρακολούθηση ή αναλυτικά στοιχεία. Για προχωρημένες ομάδες, τα σχέδια Growth ή Pro προσφέρουν αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο, παρακολούθηση επισκεπτών και αναλυτικά στατιστικά στοιχεία και αναφορές λογαριασμών. Επιπλέον, με προγράμματα επί πληρωμή έχετε περισσότερους χειριστές και μπορεί να ενσωματωθεί σε πολλούς ιστότοπους.

Επιπλέον, το PureChat ενσωματώνεται σε λογισμικό όπως το Google Analytics, το HubSpot, το Infusionsoft και το Axosoft.

5. LiveHelpNow

Βασικά χαρακτηριστικά: Κοινωνική ένταξη και έξυπνος αυτοματισμός

Τα καλύτερα Live Chat λογισμικά της χρονιάς - E-Marketing Clusters

Το LiveHelpNow προσφέρει μια πλήρη ζωντανή σουίτα συνομιλίας και σύστημα γραφείου βοήθειας για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Είναι εύκολο να ρυθμιστεί και υπάρχουν προηγμένες δυνατότητες προσαρμογής, ώστε να μπορείτε να το προσαρμόσετε στις ανάγκες σας.

Ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό είναι ότι αυτό το λογισμικό υποστηρίζει πολλές μάρκες χωρίς επιπλέον κόστος ή ταλαιπωρία, καθιστώντας το ιδανικό για τηλεφωνικά κέντρα και συνεργασίες. Επιπλέον, μπορείτε να αποθηκεύσετε απεριόριστο αριθμό κονσερβοποιημένων μηνυμάτων για συνηθισμένα ζητήματα, επιτρέποντας στους αντιπροσώπους σας να ανταποκρίνονται γρήγορα και συνεκτικά στους πελάτες.

Το LiveHelpNow είναι επίσης μια εξαιρετική επιλογή για τους διαχειριστές λόγω του τεράστιου δυναμικού παρακολούθησης και καθοδήγησης. Οι λειτουργίες δρομολόγησης και εκχώρησης round robin εξοικονομούν χρόνο εξαλείφοντας την εργασία διαχειριστή ή την κλιμάκωση. Επιπλέον, μπορείτε να παρακολουθείτε και να βαθμολογείτε πράκτορες σε πραγματικό χρόνο. Η πατενταρισμένη τεχνολογία Whisper του LiveHelpNow σάς επιτρέπει ακόμη και να στέλνετε προτάσεις καθοδήγησης κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας χωρίς να γίνεται αντιληπτό στον πελάτη.

Αυτή η πλατφόρμα προσφέρει ζωντανή συνομιλία και επιπλέον οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να επωφεληθούν από μηνύματα SMS, εισιτήρια υποστήριξης, δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης όπως εσωτερικές και εξωτερικές βάσεις γνώσεων και λογισμικό διαχείρισης κλήσεων.

Μπορείτε επίσης να το ενσωματώσετε σε άλλο λογισμικό όπως HubSpot και Salesforce μαζί με τη δυνατότητα σύνδεσης σε λογισμικό τηλεδιάσκεψης για απομακρυσμένη βοήθεια.

Μοιραστείτε το...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email


Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *