Blog & Νέα ( Page 8 )

Η Google έκανε ένα μικροσκόπιο ικανό να ανιχνεύσει τον καρκίνο

Η Google έκανε ένα μικροσκόπιο που μπορεί να βοηθήσει στην ανίχνευση του καρκίνου Οι αλγόριθμοι ανιχνεύουν και επισημαίνουν καρκινικά κύτταρα σε διαφάνειες προβολής ανθρώπινου ιστού. Σε μια ομιλία που δόθηκε στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Εταιρείας για την Έρευνα του Καρκίνου (AACR – American Association for Cancer Research), οι ερευνητές της Google περιέγραψαν ένα πρωτότυπο ...

Η Amazon λανσάρει πάνω από 70 δικά της brands

Η Amazon λανσάρει πάνω από 70 δικά της brands Η Amazon έχει πλέον 74 μάρκες στο portfolio της. Η εταιρεία ξεκίνησε να αναπτύσσει τα δικά της brands από το 2009, με πιο γνωστό, το Amazon Basics, το οποίο προσφέρει αξεσουάρ ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, καθώς και είδη οικιακού και γραφειακού εξοπλισμού. Στη συνέχεια, σταμάτησε για ...

Το Vice προκαλεί τους χρήστες του Facebook να κάνουν like σε posts που μισούν..!

Το Vice προκαλεί τους χρήστες του Facebook να κάνουν like σε posts που μισούν..! Η εκστρατεία της Virtue Scandinavia, του δημιουργικού χώρου του Vice στην Κοπεγχάγη, προκαλεί τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που ξοδεύουν μεγάλο μέρος του χρόνου τους online, να δουν τα πράγματα από άλλη σκοπιά και να κάνουν like σε posts που ...

To Despacito κατέκτησε το ρεκόρ των περισσότερων προβολών στο Youtube

Το Despacito υπερβαίνει τις 5 δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube Eνάμιση χρόνο μετά την κυκλοφορία του, ο Luis Fonsi και ο Daddy Yankee συνεχίζουν να κάνουν τον πλανήτη να χορεύει και το Despacito έχει γίνει το πιο επιτυχημένο τραγούδι όλων των εποχών, με τις περισσότερες προβολές στο Youtube. Το Despacito πλάνεψε γρήγορα τον κόσμο με τους ...

Εξανθρωπίζοντας το E-Marketing

Εξανθρωπίζοντας το E-Marketing Το Marketing έχει αλλάξει οριστικά και συνεχώς προσαρμόζεται σε μια μεταβαλλόμενη πραγματικότητα. Ουσιαστικά δεν υπάρχει κλασικό Marketing και digital Marketing, αλλά όλα περιλαμβάνονται σε αυτό που πλέον ονομάζεται E-Marketing. Νέα εργαλεία, καινούργιες τεχνολογίες, νέες συνήθειες του αγοραστικού κοινού, οδηγούν στην ανάγκη νέας ολιστικής προσέγγισης. Ο πόλεμος μεταξύ GAFAM (Google, Apple, Facebook, Amazon ...

Η Leclerc κυρίαρχη της κατ’ οίκον παράδοσης στο Παρίσι

Η Leclerc κυρίαρχη της κατ’ οίκον παράδοσης στο Παρίσι Η Leclerc αρνήθηκε να συμμαχήσει με την Amazon, καθώς φοβήθηκε να χάσει το brand image της. Το 2017, η Leclerc έγινε ο κορυφαίος διανομέας τροφίμων στη Γαλλία, ξεπερνώντας την Carrefour, χάρη στις πολύ χαμηλές τιμές. Η εταιρεία σκοπεύει να εκμεταλλευτεί την εικόνα της μάρκας της για ...

Η Join θέλει να γίνει το νούμερο 1 στον τομέα των e-sport και του gaming

Η Join θέλει να γίνει το νούμερο 1 στον τομέα των e-sport και του gaming   Η γαλλική start-up, που ιδρύθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, συγκέντρωσε 10 από τις μεγαλύτερες γαλλικές ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, εμπορευόμενη τα δεδομένα τους σε μια πλατφόρμα που θυμίζει την Gravity (μια πλατφόρμα που επιτρέπει σε όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν Prisma ...

Το σκάνδαλο της Cambridge Analytica και τα νέα δεδομένα

Το σκάνδαλο της Cambridge Analytica και τα νέα δεδομένα Το ευρύ κοινό ανακαλύπτει την χρήση των προσωπικών δεδομένων του από το Facebook και τις επιπτώσεις της. Ένα σκάνδαλο που ξέσπασε σε λιγότερο από δύο μήνες από την εφαρμογή του νέου κανονισμού GDPR. Η εμπιστοσύνη των χρηστών χάθηκε και θα πρέπει το Facebook να εργαστεί σκληρά ...

Η Γαλλία πρωτοπόρος στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης

Η Γαλλία πρωτοπόρος στην ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης στην υπηρεσία του ανθρώπου Ορισμός και στόχοι Ο ορισμός της τεχνητής νοημοσύνης (AI : Artificial intelligence) δεν είναι εύκολος για ένα τόσο ευρύ πεδίο. Σύμφωνα με τον Τζον Μακάρθι είναι η «επιστήμη και μεθοδολογία της δημιουργίας νοούντων μηχανών». Εάν ο αρχικός στόχος της ήταν να μιμηθεί τις γνωστικές ...

Η Hermès περνάει στην αντεπίθεση του digital!

Η Hermès περνάει στην αντεπίθεση του digital Το φαινόμενο Hermès γιορτάζει το νέο έτος-ρεκόρ όσον αφορά την κερδοφορία και προετοιμάζεται για εντυπωσιακή είσοδο στην Κίνα ! Τα καθαρά κέρδη της Hermès αυξήθηκαν κατά 11% το 2017 και ο διάσημος οίκος προετοιμάζεται για την ψηφιακή προώθηση του στην Κίνα Η Hermès International επιβεβαίωσε το στόχο της ...